برگزاری دوره مقدماتی آشنایی با فناوری نانو - آبان 1400
برگزاری دوره مقدماتی آشنایی با فناوری نانو - آبان 1400

 

 

دوره مقدماتی آشنایی با فناوری نانو (سری سوم) فرصت مناسبی برای دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم استان بوشهر جهت آشنایی با مباحث و مفاهیم این علم و فناوری و همچنین کسب آمادگی جهت شرکت در مسابقات و جشنواره های ملی مختلف مرتبط با فناوری نانو می باشد.

 

 

این دوره توسط پژوهش سرای شهید خوشبخت و طی 10 جلسه به صورت آنلاین و در بستر اسکای روم برگزار می گردد و در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره اعطا می شود.

 

 

هزینه ی شرکت در دوره 100 هزار تومان می باشد

 

 

 

 

سرفصل ها نیز به صورت زیر می باشد:

 

- آشنایی با مفاهیم اولیه فناوری نانو

(شامل: اندازه ها در مقیاس نانو، دلایل تغییر خواص در مقیاس نانو، انواع نانو مواد و خواص آنها)

 

 

-کاربردهای فناوری نانو

 

 

مخاطبین این دوره آموزشی:

دانش آموزان مقاطع اول و دوم متوسطه

پایه های هفتم الی دوازدهم

 

روزهای برگزاری: 

یکشنبه ها و چهارشنبه ها ساعت 16 الی 17

 

شروع کلاس ها:

چهارشنبه 5 آبان ماه 1400

 

ثبت نام در این دوره:

https://caroop.ir/ev23331224

 

 

تلفن تماس پژوهشسرا:

tel: 077 - 33333080

 

راهنمای سایت و نرم افزارهای لازم:

https://caroop.ir/page/user 

 

 


یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ (6 ماه قبل )
با افتتاح آزمایشگاه نانو در آذر ماه سال 1393 که بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاه دانش آموزی کشور می باشد و برگزاری کلاس های آموزشی این علم نوین ، اشتیاق ویژه ای در دانش آموزان برای فراگیری بوجود آمد. همچنین راهی برای ورود فعالان عرصه پژوهش در حیطه دانش آموزی و دانشجویی مهیا گردید. این پژوهش سرا در نظر دارد با بکارگیری روش های نوین آموزشی به عنوان اولین پژوهش سرای هوشمند در کشور شناخته شود و با در نظر گرفتن یک دستگاه اتوبوس به عنوان اولین پژوهش سرای سیار کشور در نقاط محروم استان خدمات رسانی شود . همچنین با رونمایی از یک ربات آموزشی مدرن برای اولین با در کشور به بهترین عنوان رسالت والای خویش را انجام دهد. پژوهش سرای شهید خوشبخت همچنین در سال تحصیلی جاری در ثبت نام المپیاد نانو در کشور از پژوهش سراهای برتر کشوری می باشد و با برگزاری دوره های آمادگی این المپیاد برای دانش آموزان نخبه شهر بوشهر برای کسب مدال های رنگی در سطح کشوری حضوری پررنگ دارندوامید است با اتکال به خداوند و تلاش تمام همکاران در این مرکز آموزشی باعث افتخار برای استان و کشور باشیم.